Tanec pod fontánou |
Osmiměsíční ? Vojta Müller z Prahy "hraje" v reklamě na francouzskou vodu a klip už viděly přes čtyři miliony uživatelů webu... to píší noviny, ale je to blbost, dítě do 1 roku je kojenec, batole až od 1-3 roků. Posuďte sami...myslím, že jde tedy o "kojenecký" rej kamerově upravený pomocí triků. Je vidět, že dětské plenky a balená voda potřebují dobře prodávat, při dnešním rozvržení populace. Příště budou v reklamě zase pánové a dámy vyššího středního věku (při rockové hudbě) předvádět nové zuby, ústní vody, zubní pastu...možná i pleny likvidující únik moči a jiné, možná vyhlazení vrásek, jízda na kolečkových bruslích s novými titanovými kyčelními (kolenními) klouby.
Dalšími reklamními náměty je cestování, zdravá výživa, jogurty zdravé i levné! Na co reklama ještě není?
Berme to s nadhledem, některé výrobky neznáme a jsou přece dobré. Použijte prosím kritické myšlení (co to je? najde zde vyhledávač na stránce) Díky reklamě, kterou používám i při své práci, lze se pohybovat free, bezplatně na internetu. To se může změnit a některé články si už dnes bez zaplacení nepřečtete. Počítačové programy jsou v domácí uživatelské verzi bezplatné a uhradí je vaše návštěvy reklam google. Ty neobtěžují a přispívají na provoz (elektřina, software i hardware) Aktualizováno: změna videa ale stojí zato!